9:40. Recepción e presentación no auditorio do CINTECX
Desprazamento a laboratorio EEME
10:10-11:45. Combustion: the sci-ence games intelixencia artificial: *érase unha vez o mundo dos datos. Raquel Orozco, Ana Larrañaga & Javier Martínez Torres.
Desprazamento a CINTECX
12:00- 12:35. Charla interactiva enxeñería biomédica- biomateriales. Laura González, Sara Pérez & Julia Serra.
12:40-13:15. Experimento electrólise. Ramón Novoa & Aranzazú Pintos.
13:20-14:15. Comezo de charlas cruzadas: divídese ao alumnado en 2 grupos
13:20-14:15. Conservación street art & taller de materiais. Iago Pozo, María Pazo & Xurxo Rigueira.
13:20-14:15. Desenvolvemento sostible e biotecnoloxía. Angeles Sanromán, Marta Pazos, Silvia Escudeiro & Aida Dez.
CHARLA INTERACTIVA ENXEÑERÍA BIOMÉDICA- BIOMATERIALES
Expositor datado con biomateriales e dispositivos biomédicos. A actividade exponse dun modo expositivo onde alumnas e alumnos poidan aprender manipulando os distintos dispositivos biomédicos.
EXPERIMENTO VISUAL. ELECTROLISIS
Electrólise dunha disolución á que se lle engaden indicadores. *Ánodo e cátodo están en compartimentos distintos co que a cor do compartimento vai variando en función do sentido de circulación da corrente.
CONSERVACIÓN STREET ART
Nesta charla falarase das últimas técnicas empregadas para a extracción das tinguiduras, pasando por técnicas láser e biolóxicas, sen esquecernos da necesidade de respectar o noso patrimonio construído. Ademais, falarase das últimas inquietudes a nivel europeo centradas na conservación de murais constituíntes do actual street art.
A FEBRE DOS MATERIAIS
Os materiais son de gran importancia en todos os ámbitos da vida e o desenvolvemento de novos materiais está intimamente ligado ao progreso e evolución da sociedade. Por iso, é importante coñecer as propiedades que ofrecen os distintos tipos de materiais. Neste módulo preséntanse exemplos dos distintos materiais: cerámicos, metálicos, polímeros e materiais compostos, destacando as propiedades que teñen cada un deles e diferentes curiosidades en canto ao seu uso. Como exemplos destacados presentaranse: xeración dunha escuma mediante polimerización, efecto da memoria da forma en metais e polímeros, o uso do ferro como ferramenta de recuperación de Cu e o comportamento de materiais hidrófugos.
DESENVOLVEMENTO SOSTIBLE E BIOTECNOLOXÍA
Proposta asociada ao desenvolvemento sostible e biotecnoloxía. Experiencia na que os alumnos realizarán o tratamento de augas coloreadas utilizando adsorbentes producidos a partir de residuos e tamén se darán principios de biotecnoloxía (encimas microorganismos).
COMBUSTIÓN: THE SCI-ENCE GAMES
Realízanse unha serie de experiencias prácticas moi visuais para que o alumno aprenda as nocións básicas da combustión. Desde o máis simple (como se produce a D-2 reactivos, produtos, etc.) ata a súa aplicación a sistemas complexos e reais como motores de combustión, plantas de xeración de enerxía, etc. Trabállanse conceptos como enerxía, potencia, turbulencia, cinética química, etc. Todo iso coa C-2 participación do alumnado.
INTELIXENCIA ARTIFICIAL: *ÉRASE UNHA VEZ UN MUNDO DE DATOS
Pode un computador tomar decisións intelixentes? Pero… que é unha decisión intelixente? A Intelixencia Artificial colleu un gran protagonismo nos últimos anos e a día de hoxe forma parte de moitos ámbitos nas nosas vidas, normalizando o feito de que unha máquina sexa capaz de xogar connosco ou entender o que falamos. Con este taller mostrarase aos asistentes a utilidade e o potencial que ditas técnicas poden achegar á nosa sociedade, mostrando dunha forma interactiva a súa aplicación no mundo da enxeñería. Os asistentes resolverán un problema de visión artificial por eles mesmos e aprenderán a importancia da recolección de datos para chegar ao devandito fin, desenvolvendo a súa capacidade resolutiva e a súa imaxinación. Nun mundo conducido pola información, que mellor forma de penetrarse nel?
16:00. Recepción e presentación no auditorio do CINTECX
16:10-18:00. Raquel Orozco, Ana Larrañaga & Javier Martínez Torres. Combustion: the sci-ence games e intelixencia artificial: *érase uhna vez o mundo dos datos
18:00-19:00. Investigadores do grupo de bioingeniería e procesos sostibles – biosuv. Desenvolvemento sostible e biotecnoloxía
COMBUSTIÓN: THE SCI-ENCE GAMES
Realízanse unha serie de experiencias prácticas moi visuais para que o alumno aprenda as nocións básicas da combustión. Desde o máis simple (como se produce a D-2 reactivos, produtos, etc.) ata a súa aplicación a sistemas complexos e reais como motores de combustión, plantas de xeración de enerxía, etc. Trabállanse conceptos como enerxía, potencia, turbulencia, cinética química, etc. Todo iso coa C-2 participación activa do alumnado.
INTELIXENCIA ARTIFICIAL: *ÉRASE UNHA VEZ UN MUNDO DE DATOS
Pode un computador tomar decisións intelixentes? Pero… que é unha decisión intelixente? A Intelixencia Artificial colleu un gran protagonismo nos últimos anos e a día de hoxe forma parte de moitos ámbitos nas nosas vidas, normalizando o feito de que unha máquina sexa capaz de xogar connosco ou entender o que falamos. Con este taller mostrarase aos asistentes a utilidade e o potencial que ditas técnicas poden achegar á nosa sociedade, mostrando dunha forma interactiva a súa aplicación no mundo da enxeñería. Os asistentes resolverán un problema de visión artificial por eles mesmos e aprenderán a importancia da recolección de datos para chegar ao devandito fin, desenvolvendo a súa capacidade resolutiva e a súa imaxinación. Nun mundo conducido pola información, que mellor forma de penetrase nel?
DESENVOLVEMENTO SOSTIBLE E BIOTECNOLOXÍA
Proposta asociada ao desenvolvemento sostible e biotecnoloxía. Experiencia na que os alumnos realizarán o tratamento de augas coloreadas utilizando adsorbentes producidos a partir de residuos e tamén se darán principios de biotecnoloxía (encimas microorganismos). Exponse a experiencia de inmobilización en alginato.